.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد با مراکز سقط جنین غیرقانونی در مازندران/ مشکلات مسکن مهر برطرف شود
رئیس‌کل دادگستری مازندران از برخورد با مراکز سقط جنین غیرقانونی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه استان مازندران از جهت رشد موالید رتبه نامناسبی دارد و گزارش‌های رسیده حاکی از افزایش سقط درمانی و همچنین سقط غیرقانونی دارد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان  اظهار کرد: پس از گزارش‌های رسیده  مبنی بر افزایش آمار سقط جنین در استان، دادگستری مازندران با حضور مسؤولان ذیربط این شورا به این موضوع ورود کرد تا با هم‌اندیشی و هم‌افزایی، کم و کاستی‌های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش‌های دیگر شناسایی و راهگشایی شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تحکیم وتعالی نهاد خانواده و ابراز نگرانی از کاهش موالید گفت: همه ما باید نسبت به این موضوع مهم اهتمام لازم را داشته باشیم شرایط اقتصادی، فرهنگی و اشتغال مناسب فراهم شود به نحوی که انگیزه برای فرزند آوری تقویت شود همچنین اقدامات پیشگیرانه درباره سقط غیرقانونی و شناسایی مراکز غیرقانونی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قاطعانه صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی مازندران دربخش دیگری از سخنانش موضوع اعتیاد و جرائم مواد مخدر را از دیگر موضوعات جلسه ذکر کرد و گفت: حدود 70 درصد جرائم به صورت مستقیم وغیر مستقیم ناشی از مواد مخدر است  اگر این آسیب حل شود  بسیاری از آسیب‌ها کم می‌شوند.

وی افزود: حدود ۶۰ نهاد و دستگاه در این زمینه مسؤولیت دارند و باید دست به دست هم دهیم و برای این بلای خانمان سوز چاره‌ای بیاندیشیم.

بررسی مشکلات مسکن مهر از دیگر موضوعات جلسه بود که حجت‌الاسلام اکبری در این خصوص گفت: ضرورت دارد مسؤولان استانی با تدبیر و هم اندیشی به مشکلات اقتصادی پیش آمده در مسکن مهر رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دستگاه قضائی استان طبق وظیفه ذاتی خود با جدیت برخورد با متخلفان در حوزه مسکن مهر را در دستور کار خود قرار داده است و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند./فارس

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.